Sunday, February 1, 2009

Produk dikeluarkan oleh NS Harmony Marketing-YESs

Info data Produk

Produk serbuk dadih ini dikeluarkan oleh syarikat Bumiputera iaitu NS Harmony Marketing(RA0000607-M) yang beroperasi di Taman Bandar Baru,Sungai Petani.Kedah. Produk ini telah berada di pasaran terutamanya di Semenanjung Malaysia selama 10 tahun. Aktif melibatkan diri dalam expo usahawan di seluruh Negara.

Produk ini telah mendapat sijil HALAL dan isi kandungannya dijamin bermutu tinggi. Bahan tambahan seperti susu dan gula tidak diperlukan ini kerana setiap kotak telah mengandungi serbuk dadih,gula dan perisa. Jangka hayat setiap produk ini adalah 1 tahun sebaik sahaja keluar dari kilang.

Terdapat dalam 1 pack carton = 24 kotak(400gx24).

Boleh campur pelbagai pilihan perisa
( Strawberry,Jagung,Coklat,Vanilla,Mangga,Keladi and Pandan)

All product have guarantee
Pihak pembekal akan menerima kembali

1) Produk rosak disebabkan oleh bungkusan perisa,serbuk dadih atau gula terbuka
2) Tamat tempoh dengan syarat produk dikembalikan sebulan(dalam Malaysia) sebelum
tamat tempoh.

Sila klik kat link yang berkaitan untuk Kaedah pembayaran,
charge pengangkutan serta transaksi pembayaran.

Hubungi nfayshall@yahoo.com; fayshall77@gmail.com or call 019-5692477 untuk sebarang pertanyaan mengenai sebutharga produk

26 comments:

  1. Benarkah produk bumiputera kurang mendapat sambutan?

    ReplyDelete
  2. tidak benar,dgn ada nya expo2 dan jualan mega daripada pihak FAMA,agensi2 berkenaan ini dapat meningkatkan minat orang ramai terhadap produk bumiputera

    ReplyDelete
  3. Salam Aidilfitri buat semua pengunjung blog saya dan Maaf Zahir dan Batin.Sempena Hari Raya ini,operasi urusniaga diberhentikan sementara waktu sehingga 29 Sept 09.Haraf maklum

    ReplyDelete
  4. Urusniaga dibuka seperti biasa..Pengumuman Tambahan : Perhiasan diperbuat dari batu krystal seperti gelang tangan,pin tudung,rantai akan diperkenalkan tak lama lagi.
    Tempahan untuk tikar sarawak diperbuat dari kayu berkualiti tinggi pun akan diperkenalkan nanti.
    Stay tuned

    ReplyDelete
  5. boleh ke saya letak iklan blog saya di blog awak? macamana ya? kalau awak set google follower senang je...

    ReplyDelete
  6. Maaf,blog saya khas untuk iklan dan produk info.Anyway saya boleh add in link blog Tuan/Puan ke dalam blog saya.Just sent email to fayshall77@gmail.com..insya'Allah I'll add.terima kasih

    ReplyDelete
  7. Maaf,blog ini khas untuk iklan produk di bawah naungan saya serta info produk.anyway Tuan/Puan boleh beri link blog dan saya akan add in dalam blog saya..terima kasih

    ReplyDelete
  8. berapa harga dadij untuk satu carton 24 pieces. ada x pembekal serbuk dadih di johor bahru dan alamatnya?

    ReplyDelete
  9. harga sepack utk 1 carton ialah RM6.50 x 24pack.tidak termasuk harga kos courier..rujuk link yg ada didalam blog ini.terima kasih..JB tiada cawangan kami,hanya terdapat di Sungai Petani,Kedah..

    ReplyDelete
  10. harga 1pak RM6.50(Complete gila+ramuan dadih+perisa)..kalau saya berkehendakkan ramuan dadih dan perisa sahaja adakah pihak ns harmony marketing akan membekalkan pada saya...tolong emailkan pada saya di bondadelight79@gmail.com...Pn Lynn

    ReplyDelete
  11. hARGa terbaru ialah RM6 untuk 3 caton,RM7 utk 1 caton..harap maklum,pack terkini

    ReplyDelete
  12. jika post 1 caton ke Sarawak brapa ek? 1 paket tu boleh buat brapa cawan?

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Tuan
    kami dari Sahabat roselle Marketing di Johor Baharu telah pun memasarkan produk dadih YESS NS Harmony Marketing. Ternyata enak dan lazat.
    Tuan boleh ke blog kami bagi melihat rangkaian kedai kami, di mana di setiap kedai kami ada memasarkan produk dadidh yess ini. Oleh itu bagi penduduk sekitar Johor baharu, bolehlah mendapatkan produk dadih YESS ini dengan kami ye

    ReplyDelete
  14. brp harga utk 1 pack carton termasuk hrg pos klu dihantar ke sarawak

    ReplyDelete
  15. sila emailkan quotation harga serbuk dadih ke alamat email saya lemoenees@yahoo.co.uk

    terima kasih

    ReplyDelete
  16. Saya biasa gunakan dadih ni utuk makan ..
    tapi susah nak cari dekat putrajaya ..
    Bley bagi info x lokasi dkat mane ada jual area saya ..
    Email saya mr.chocs@yahoo.com ..
    Ten q ..

    ReplyDelete
  17. Encik Abdul Hazeem tuan boleh ke Kedai SRM cawangan Puchong
    boleh hubgungi Encik Azrul di 019 777 3094
    inshaallaha da dijual dadih YESS
    atau ke link
    http://sahabatroselle.blogspot.com/2012/03/gambar-kedai-srm-puchong-produk-muslim.html

    untuk melihat alamat kedai SRM Puchong

    terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sahabatroselle

      Delete
  18. salam..boleh tak emailkan senarai harga borong dadih 200g & 400g ke roslimz@jkr.gov.my ..tq

    ReplyDelete
  19. wassalam..sudah diemailkan,sila buka attachment utk sebutharga..terima kasih

    ReplyDelete
  20. Salam..nak tanya,ada x serbuk dadih ni dijual area jitra or kepala batas..sy beli masa pameran hari peladang kat stadium sultan abdul halim bln lps..dadih ni sedap n senang dibuat..

    ReplyDelete
  21. wassalam,boleh didapati di Bazaar Rakyat,Tesco seberang Jaya ataupun order direct dari saya sendiri,minima order 24 pack,harga email saya(nfayshall@yahoo.com) untuk diskaun harga.terima kasih

    ReplyDelete
  22. Sy beli kat mydin...sbnrnya 1st time bt...mmg mudah n suami ckp sdp...

    ReplyDelete
  23. nape harga tak murah sedikit berbanding dengan jenama lain?

    ReplyDelete